Dinamičen oglas, ki pritegne

Da imajo LED-prikazovalniki veliko prednosti pred klasičnimi cestnimi jumbo plakati in da postaja LED-oglaševanje vse bolj sodoben način oglaševanja, potrjujejo raziskave. Z dinamičnim načinom prikazovanja oglasov na LED-prikazovalniku pa vzbudite pri ljudeh veliko večje zanimanje in povečate sporočilnost svojega oglasa. Izrabite torej možnost za digitalno oglaševanje na LED-prikazovalniku, ki je nameščen na marmorno fasado trgovsko-poslovnega objekta TPC City na Trgu Leona Štuklja v Mariboru. Trg se nahaja v samem središču mesta, obkrožen z bankami, drugimi poslovnimi zgradbami, trgovinami in lokali. Namenjen je izključno pešcem, na njem pa skozi vse leto potekajo številne družabne, kulturne in športne prireditve. Oglasni prikazovalnik sredi pešcone in velika frekvenca pešcev, ki nekajsekundni oglas vidijo v celoti, prinašata neizmerno prednost pred obcestnimi oglasnimi sporočili, ki jih vozniki v vozečem avtomobilu zaznajo le delno.

Vaš oglas na CITY SCREENU vam zagotavlja večjo učinkovitost.

LED-zaslon v velikosti 25 m2 in v slikovnem razmerju 21:9 je tudi prvi tovrstni prikazovalnik, ki je nameščen v središču mesta, namenjen izključno pešcem. Če se boste odločili za enega od ponujenih paketov, bo vaš oglas lahko viden najmanj 288-krat na dan oziroma kar 103.680-krat na leto.

Izkoristite možnost, da (p)ostanete vidni
288-krat   na dan
4.320-krat   v 15. dneh
8.640-krat   na mesec
25.920-krat   v 3. mesecih
51.840-krat   v 6. mesecih
103.680-krat   v 12. mesecih
24 ur na dan
© CityScreen.si Vse pravice pridržane - Cityscreen., Slovenija, e-pošta: marko.druskovic@cityscreen.si, T: +386 31 268 686